Loading...
18000 Ft felett ingyenes szállítás!
Szexuális egészség
Halolaj: a férfierő egyik titkos fegyvere?

Halolaj: a férfierő egyik titkos fegyvere?

A férfi büszkeség egyik sarkalatos pontja a szexuális teljesítőképesség. Hogyan segíthet a halolaj a potencia problémán? Az omega-3 érrendszerre gyakorolt jótékony hatásáról már biztosan hallottál - olvasd el a cikket amiben leírjuk részletesen az összefüggéseket!

Halolaj: a férfierő egyik titkos fegyvere?A férfi büszkeség egyik sarkalatos pontja a szexuális teljesítőképesség. Fontos az önbecsülés - és persze a boldog párkapcsolat - szempontjából, de a potencia gondok hátterét azért is érdemes feltárni, mivel utalhat egyéb - például érrendszeri problémára is - mely az egész testre kihat. Nem érdemes tehát szégyenlősködni, sokkal fontosabb tájékozódni. A következőkben arról írunk, hogyan segíthet egy olyan hétköznapi és közismert étrend-kiegészítő / alapanyag, mint a halolaj a férfierő fenntartásában.

Mi köze a halolajnak az erekcióhoz?

Az erekció akkor jön létre, amikor az agyból úgynevezett serkentő idegi impulzusok elindulnak a hímvessző simaizmai és véredényei felé, mely aztán stimulálja a nitrogén-monoxid nevű gázmolekula termelését. A nitrogén-monoxid kitágítja vagy szélesíti az artériákat, így növeli a péniszbe jutó véráram mennyiségét, aminek az eredménye erekció kialakulása. A tudósok ugyan közvetlenül még nem vizsgálták a halolaj erekcióra gyakorolt hatását, de azt már tudjuk, hogy a halolajban lévő omega-3 zsírsavak csökkentik a gyulladásokat és javítják az erek egészségét – ezek a hatások pedig hozzájárulnak a megfelelő erekció létrejöttéhez és fenntartásához.

Halolaj közvetett szerepe a férfierő támogatásában

Vérnyomás

A magas vérnyomás a vérerek gyulladását okozhatja, ami gátolhatja a nitrogén-monoxid felszabadulását a vérerek falát alkotó simaizomzatban. Ezért a vérnyomás szabályozása kulcsfontosságú a gyulladás kockázatának csökkentése és a véráramlás javítása érdekében. A University of Western Australia és az ausztráliai Cardiovascular Research Centre tudósai arra jöttek rá, hogy napi 3-4 gramm omega-3 zsírsav bevitele hatékonyan csökkenti a vérnyomást. Kutatásukat 2010 februárjában közölték a Cellular and Molecular Biology című szakfolyóiratban.

Érfali rugalmasság

Az artéria falának rugalmassága befolyásolja az érben uralkodó nyomást. Ha rugalmasak az érfalak, a vér könnyedén tud áramolni, míg a rugalmatlan érfalak ellenállást hoznak létre, ami lelassítja a véráramlást. A gyenge érfali rugalmasság rontja a pénisz vérellátását, ami gyenge erekciót eredményezhet. A tokiói Medical Defense College kutatói felfedezték, hogy azoknak az abnormális lipid-szinttel rendelkező alanyoknak, akik 7 héten át naponta 3 gramm EPA és DHA halolaj zsírsavakat szedtek, javult az érfali rugalmassága, a placebót szedőkhöz képest. A kutatási eredményeket az American Journal of Clinical Nutrition című folyóirat 2002. augusztusi számában publikálták.

Gyulladás

A halolaj gyulladáscsökkentő hatása révén is segíti a tartósabb erekció elérését. A gyulladások ugyanis károsíthatják az artériákat, melyek vért szállítanak a péniszbe. Az egyesült királyságbeli Birminghami Egyetem tudósai felfedezték, hogy a halolajban található omega-3 zsírsavak elnyomják olyan gyulladáskeltő sejtek felszabadulását, mint például a citokinek és a neutrofilok. Ez segít a szervezetben lévő gyulladásokat csökkenteni, a PLOS Biology című tudományos szaklapban, 2009 augusztusában publikált kutatás szerint.


 

Felhasznált irodalom
livestrong.com/article/503239-fish-oils-erections/

Jognyilatkozat

A netamin.hu oldalon található termékek minden esetben a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő készítmények, melyek élettani hatással rendelkeznek, de nem minősülnek a 2005. évi XCV. Tv szerint gyógyszernek, betegség gyógyítására, megelőzésére nem alkalmazhatóak és nem alkalmasak. Az emberi szervezetre gyakorolt kedvező hatás szintén nem azonosítható a gyógyhatással. Minden esetben figyelmesen olvassa el a termék csomagolásán lévő, illetve a termékhez mellékelt tájékoztatót! Az étrend-kiegészítők nem gyógyszerek, nem rendelkeznek gyógyhatással, nem alkalmasak betegségek kezelésére, sem megelőzésére. Az étrend-kiegészítő szedése nem helyettesíti a vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Használatuk nem helyettesíti a gyógykezelést, illetve a szakszerű orvosi ellátást. Az ajánlott napi mennyiséget ne lépje túl. A termékek kisgyermekektől elzárva tartandóak. Az oldalon szereplő információk nem a babalesz.hu állításai, hanem EFSA (Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság) által elfogadott, és az egyes termékekben felhasznált összetevőkről a tudományos, lektorált (peer reviewed) szakirodalomban elérhető, általánosan elfogadott tudományos megállapítások, mérési eredmények, illetve egészségre vonatkozó állítások.
Netamin Facebook oldal Netamin Tiktok oldal Netamin Instagram oldal Netamin Pinterest oldal Netamin Youtube csatorna Netamin kapcsolat oldal Black Friday modal háttér